Reclamedrukwerk
reclamedrukwerk
Was het maar zo dat alle informatie via mond-op-mond-reclame verspreid kon worden. Dat zou gemakkelijk zijn! Helaas is dat niet zo. Eerder het omgekeerde is waar: u zult er veel aan moeten doen om uw boodschap gehoord te laten worden. Want het is jammer als u een geweldige aanbieding heeft die u niet kunt aanbieden. En hoe gaat u dat dan doen? Van oudsher is het geschreven woord het meest geeigende middel. En bedenk dat beeld daarbij een belangrijke rol speelt. Het beeld wekt de nieuwsgierigheid om de woorden te lezen.
Of het nu gaat om de verkoop van of uitleg over een bepaald product of dienst; u brengt het het beste onder de aandacht middels drukwerk. Hierbij is een grote verscheidenheid aan drukwerkvormen mogelijk. Maar natuurlijk kan ook gezegd worden dat veelal met bepaalde standaarden wordt gewerkt. Zoals het formaat; meestal A5 (148 x 210 mm.) of A4 (210 x 297 mm.), en dan als leaflet uitgevoerd (2 pagina's), of als folder (meestal gevouwen tot 4 pagina's). De bedrukking en de papiersoort worden bij commercieel of reclamedrukwerk meestal in lijn gebracht met de boodschap die gebracht moet worden. Informeer naar de mogelijkheden!